Promovare Google (part 2) – Cele mai frecvente intrebari despre linkuri sponsorizate (Adwords)

Daca in posturile anterioare am aratat diferenta dintre SEO si AdWords si cat valoreaza o cautare pe net , am sa incerc sa raspund la cateva intrebari care apar cel mai des in legatura cu acest tip de promovare:

1. Cat costa o campanie de linkuri sponsorizate?

2. Cum pot masura eficienta unui astfel de campanii?

3. Pot realiza singur o astfel de campanie, sau trebuie sa apelez la o agentie specializata?

4. Linkurile sponsorizate apar numai in fereastra de cautare?

5. Pot alege tara sau limba in care apar reclamele mele?

6. Cate reclame text sau cuvinte cheie pot fi setate intr-o campanie?

Reclame

0 Responses to “Promovare Google (part 2) – Cele mai frecvente intrebari despre linkuri sponsorizate (Adwords)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s




Citeste prin RSS

martie 2008
L M M J V S D
« feb.   mai »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Reclame

%d blogeri au apreciat asta: